Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 370 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Kedvencek közé
Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!
Fontos információ: Az illatminta nem mini parfüm!
Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!
Fontos információ: Az illatminta nem mini parfüm!
Megjelenés éve: | 2011 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | ciprus-gyümölcsös | Összetétel: | üröm, barack, frézia, írisz, rózsa, kasmírfa, szantál, ámbra |
Megjelenés éve: | 2011 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Illatcsalád: | ciprus-gyümölcsös |
Összetétel: | üröm, barack, frézia, írisz, rózsa, kasmírfa, szantál, ámbra |
Burberry új illata a Burberry Body, 2011-ben, több mint 150 országban jelent meg világszerte. "Burberry Body a legizgalmasabb alkotás, amilyet valaha létrehoztunk és azt a legendás szellemiséget képviseli,- feltűnő és érzéki módon-, amelyet ez a márka képvisel." - mondta Christopher Bailey, a márka kreatív igazgatója.
Az új parfüm, a Burberry Body reklámarca a híres színésznő és modell Rosie Huntington. A 24 éves Rosie, az egyik Victoria Secret angyal, akit a reklámhoz Mario Testino fotózott. Sikerült kihangsúlyozni a fényekkel a női test íveit és diszkréten provokatív reklámkampány készült.
Body Burberry egy fényűző ciprus - gyümölcsös kompozíció, amely friss zöld abszint, őszibarack és frézia fejjegyekkel kezdődik. A szívjegyek a rózsa és az írisz, az alapjegyek pedig a szantálfa, kasmír fa, pézsma, ámbra és a vanília.
A funkcionalitást és a hagyományokat kiválóan ötvöző Burberry céget 1856-ban alapította Thomas Burberry az Egyesült Királyságban. A cég védjegyének számító kockás anyagot, melyet először bélésanyagként alkalmaztak a ruházati termékeiken, az 1920-as évektől láthatjuk a népszerű divatház ruha kollekcióin és kiegészítőin. A múltban textilkészítéssel foglalkozó vállalatnál kezdetekben nem a divat, sokkal inkább a funkció játszotta a legfontosabb szerepet. Több termék gyártása mellett a keresletet ügyesen kiszolgáló, innovatív cég még a brit hadsereg számára is gyártott minőségi, funkcionális ruházatot. Később a kínálati paletta bővült: sí, motoros valamint repülősruházat, majd a sportos vonalakat követő kosztümjeik tették a divatcéget egyre népszerűbbé. Az 1950-es években a Burbbery divatházat az a megtiszteltetés érte, hogy a brit királyi család udvari beszállítója lett, biztosítva a márka pozícióját a legnagyobbak között.
A tradicionális angol cég első illata 1981-ben jelent meg, a Burberrys for Men férfiaknak készült. A sikeres kompozíciót követően a divatcégnek több mint 60 illata látott napvilágot. Romantikustól egészen a sportos vonalig, férfiaknak és hölgyeknek is széles palettán kínálnak szépen megkomponált illatokat. Minden illatkompozíció magán viseli a cég filozófiáját: kiváló minőség, letisztult formák, harmónia és persze a termékeken valamint a csomagolásokon is visszaköszönő Burberry kockák jellemzik napjainkig a nagymúltú divatház termékeit.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)